شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مديركل تبليغات اسلامي استان كردستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: ۲۷۶ مبلغ و ۷۰ مبلغه در دهه آخر صفر در استان کردستان فعالیت تبلیغی خواهند داشت.

حجت الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار«حوزه»، اظهار داشت: برای دهه آخر صفر امسال بیش از ۳۲۶ مبلغ و مبلغه مقیم در سامانه سجام و نیز ۲۰ نفر از مبلغین غیرمقیم درخواست داده شده و آماده اعزام به کل هیاتها و مساجد استان هستند. همچنین سه گروه تبلیغی برای دو شهرستان قروه و بیجار درخواست داده شده است.

وی به آمار سامانه «سجام» به تفکیک شهرستان های کردستان اشاره کرد و گفت: برای شهرستان بیجار 80 مبلغ و 20 مبلغه و برای دهگلان نیز 6 مبلغ و 6 مبلغه درخواست شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: در شهر سنندج نیز بیش از 50 مبلغ و 10 مبلغه درخواست شده است و این رقم در شهرستان قروه 110 مبلغ و 30 مبلغه می باشد.

حجت الاسلام کرمی، تعداد مبلغان درخواست شده برای شهرستان کامیاران را 14 نفر اعلام کرد و گفت: در کل 276 مبلغ و 70 مبلغه در کل  کردستان در دهه آخر صفر در این استان فعالیت تبلیغی خواهند داشت.

حجت الاسلام کرمی با اشاره به این که این افراد از مبلغان نخبه استان می باشند، گفت: همچنین در دهه آخر صفر شاهد برگزاری گفتمانهای دینی، کارگاههای آموزشی با رویکرد آسیبهای اجتماعی خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان عنوان کرد: البته در حال حاضر 54 مبلغ دائم و 36 رابط فرهنگی در استان کردستان در حال فعالیت و تبلیغ هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha