جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدارس امین

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: هم اکنون ۵۵ باب مدرسه «امین» در استان وجود دارد که در آینده نزدیک به ۳۰۰ مدرسه افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از ارومیه، حجت الاسلام حمید ارشاد امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امسال تعداد 300 نفر بانوی مبلغ حوزه علمیه خواهران به مدارس امین استان وارد شده و مشغول به فعالیت می شوند.

وی به برگزاری مصاحبه و دوره های دانش افزایی اشاره کرد و افزود: این مبلغین با حضور در مدارس آذربایجان غربی، به صورت تمام وقت به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و در امر تربیت و تزکیه دانش آموزان فعالیت می کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سطح استان 55 مدرسه امین وجود دارد، بیان داشت: خوشبختانه با اقدامات و پیگیری های انجام گرفته، این تعداد به بیش از 300 باب افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی مدارس امین، ارتقاء سطح معنوی، تربیتی و تزکیه ای دانش آموزان در مدارس است، افزود: این کار به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام می گیرد.

حجت الاسلام ارشاد تصریح کرد: طلاب برادر و خواهر که در مدارس به صورت افتخاری حضور می یابند، به منظور توسعه فرهنگی و تربیتی و معنوی کمک حال آموزش و پرورش هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha