جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 یک هیئت علمایی از اندونزی در حرم امام حسین (ع) حضور یافتند

حوزه/ یک هیئت علمایی از اندونزی به حرم مطهر حضرت سید الشهدا (علیه السلام) مشرف شدند و با حجت الاسلام عبد المهدی کربلایی متولی شرعی آستان مقدس حسینی پیرامون گسترش پل های ارتباطی و تقویت روابط و همکاری مشترک با آستان مقدس حسینی گفت‌وگو کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یک هیئت علمایی از اندونزی به حرم مطهر حضرت سید الشهدا(علیه السلام) مشرف شدند و با حجت الاسلام عبد المهدی کربلایی، متولی شرعی آستان مقدس حسینی پیرامون گسترش پل های ارتباطی و تقویت روابط و همکاری مشترک با آستان مقدس حسینی گفت‌وگو کردند.

عبد الله عبد القادر بیک یکی از اعضای این هیئت، با اشاره به این که سفر هیئت اندونزیایی برای تقویت روابط و گسترش پل های همکاری مشترک بین دو طرف بوده، تصریح کرد: این هیئت زائر، به نمایندگی از علمای بزرگ شیعه، صاحبان مؤسسات، نهاد ها و مدارس دینی اندونزی آمده اند.

وی افزود: گزارشی از فعالیت های مؤسسه های دینی و حوزه های علمیه موجود در اندونزی و مهمترین مشکلات و محدودیت هایی که با آن رو به روست، ارائه شد.

حجت الاسلام کربلایی توصیه هایی را بیان کرد که مهم ترین آن ها تقویت روابط اجتماعی و دامن نزدن به اختلافات میان تمامی اقشار بود.

وی همچنین بر یاری و کمک به ایتام، فقرا و نیازمندان، توجه به زبان عربی، حفظ قرآن و احکام تلاوت تاکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha