شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دخالت عربستان در استعفای حریری

حوزه/ یکی از شخصیت های اسلامی طرابلس لبنان گفت: عربستان اکنون پرده از چهره واقعی خود کنار زده با دخالت های صریح خود در مسائل لبنان وارد عرصه لبنان شده و امکان ندارد که هیچ کدام از مردم لبنان به ویژه اهل سنت لبنان بخواهند آلت دست عربستان بشوند تا از آنها در جنگ علیه دیگران سوء استفاده کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، یکی از شخصیت های اسلامی شهر طرابلس لبنان در گفت‌وگو با روزنامه الدیار لبنان تاکید کرد، موضع روحانیون و شخصیت های اسلامی طرابلس و بلکه موضع عمومی شهر طرابلس در قبال پرونده استعفای سعد حریری نحست وزیر لبنان این است که همه عربستان را به خاطر تحمیل استعفا به حریری سرزنش می کنند.

وی افزود: کاری که مسئولان عربستان با حریری کردند و اقدامات بعدی مسئولان عربستان در مورد لبنان، همگی اقداماتی دیوانه وار و غیر عاقلانه است که لبنان همانند آن را در تاریخ خود سراغ ندارد.

این شخصیت اسلامی طرابلسی ادامه داد: بسیاری از فعالان طرابلس به سخنان روز گذشته، سید حسن نصرالله گوش فرا دادند و آن را سخنانی منطقی و عقلایی و تحلیلی مسئولانه از سوی یک رهبر دانستند که تلاش می کند فتنه ها را از لبنان دور کند و بارها نشان داده که مایل به حفظ نخست وزیری و اقتدار لبنان است.

وی افزود: عربستان اکنون پرده از چهره واقعی خود کنار زده با دخالت های صریح خود در مسائل لبنان وارد عرصه لبنان شده و امکان ندارد هیچ کدام از مردم لبنان به ویژه اهل سنت لبنان بخواهند آلت دست عربستان بشوند تا از آنها در جنگ علیه دیگران سوء استفاده کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha