پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین تلاش آمریکا، صهیونیست ها و سعودی ها را در لبنان برای بی ثبانی و جنگ و آشوب در منطقه شکست خورده دانست و گفت : امروز ملت لبنان و نیروهای مقاومت دشمن را شناخته اند و اوضاع را به نفع ملت خود و منطقه رقم می زنند و هرگز در دام توطئه ای که رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان طراحی کرده اند، نمی افتند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» ، در قزوین با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم پیاده روی اربعین حسینی، گفت: دشمنان امت اسلام و مسلمین در این سال ها با بهره گیری از تمام ابزارهای فرهنگی و تبلیغی و فتنه انگیزی ها به دنبال تضعیف اربعین و شکوه آن بودند که توطئه ها نقش بر آب شد.

وی افزود: در مراسم پیاده روی اربعین حسینی با این که شرایط آب وهوایی کشور عراق و همچنین مسیر نجف به کربلا نامساعد بود، ولی مردم با عشق به امام حسین(ع) خودشان را به بارگاه سقای کربلا و امام حسین(ع) رساندند تا با شهدای دشت نینوا هم نوا باشند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: دشمنان طی چهار دهه گذشته با همین حضورها شکست خوردند و نمایش قدرت شیعه و مکتب اسلام هم در حضور و همبستگی مسلمانان است.

وی، تلاش آمریکا، صهیونیست ها و سعودی ها را در لبنان برای بی ثبانی و جنگ و آشوب در منطقه شکست خورده عنوان کرد و گفت: امروز ملت لبنان و نیروهای مقاومت دشمن خود را شناخته اند و اوضاع را به نفع ملت خود و منطقه رقم می زنند و هرگز مسیر را اشتباه نخواهند رفت و در دام توطئه ای که رژیم صهیونیستی، آمریکا و رژیم آل سعود طراحی کرده اند، نمی افتند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: هرچه زمان می گذرد اتحاد عربستان با آمریکا و رژیم صهیونیستی آشکارتر می شود و نوکران آمریکا در منطقه در لباسی دیگر به فکر توطئه و بی ثباتی و کشتار در منطقه هستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین به تهدیدات دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان بارها این نظام بر آمده از خون شهدا را مورد تهدید قرار دادند، ولی خوشبختانه با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور به موقع ملت ایران، نقشه های آنان به سنگ خورده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha