چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام نادر رنجبر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: در حال حاضر ۱۴۴ طلبه به صورت حضوری و ۲۰ طلبه هم به صورت غیرحضوری در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام نادر رنجبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، گفت: مدرسه علمیه حضرت امام صادق(ع) شهرستان قروه در سال 1366 توسط تعدادی از خیرین تاسیس شد.

مدیر مدرسه علیمه امام صادق(ع) شهرستان قروه با اشاره به اینکه این مدرسه دارای ظرفیت و پتانسیل های بسیار بالایی است، گفت: در حال حاضر 144 طلبه به صورت حضوری و 20 طلبه دیگر هم به صورت غیرحضوری در این مدرسه، مشغول تحصیل هستند.

حجت الاسلام رنجبر ادامه داد: خوشبختانه در بحث آموزشی و درسی هیچ مشکلی در این مدرسه وجود ندارد و با تکمیل ساختمان جدید، ظرفیت پذیرش طلاب بیشتر خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه در ادامه به برنامه های این مدرسه در سالجاری اشاره کرد و گفت: همایش «وقف و حوزه های علمیه» با همکاری حوزه علمیه خواهران استان، اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان و حوزه علمیه برادران سنندج برگزار خواهد شد.

وی اجرای «سیر مطالعاتی آثار شهید  مطهری» را از دیگر برنامه های مدرسه امام صادق(ع) شهرستان قروه اعلام کرد و گفت:  در هفته وحدت حوزه و دانشگاه برنامه هایی در دستور کار قرار دارد. همچنین همانند سال های گذشته، از طلاب برتر طی برنامه ای تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha