پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد تهدیدهای پی در پی اسرائیل نشان دهنده ترس و اضطراب آنها از واکنش مقاومت اسلامی است و البته این تهدیدها ما را نمی ترساند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه، جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد تهدیدهای پی در پی رژیم غاصب صهیونیستی نشان دهنده ترس و اضطراب آنها از واکنش مقاومت اسلامی است و البته این تهدیدها ما را نمی ترساند.

در این بیانیه آمده است: اضطراب و ترس کاملا از رفتار صهیونیست ها مشهود است و اقدام اخیر آنها در بمباران تونلی در سرزمین های اشغالی، نشان دهنده ترس آنها و تلاشی مذبوحانه برای فرار از مسئولیت است.

جهاد اسلامی ادامه داد: مقاومت اسلامی امکانات و ابزارهایی در اختیار دارد که می تواند در برابر هرگونه حمله صهیوینست ها واکنش متناسب نشان دهد و از این رو صهیونیست ها باید همچنان درترس و اضطراب خود باقی بمانند.

لازم به ذکر است صهیونیست ها دو هفته پیش یک تونل متعلق به جهاد اسلامی را هدف موشک های خود قرار دادند و اکنون تهدید کرده اند اگر جهاد اسلامی بخواهد به این اقدام آنها واکنش نشان دهد با پاسخ سخت رژیم صهیونیستی مواجه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha