جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار شیخ ماهر عبدالرزاق با شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ عبدالرزاق گفت: آمریکا و هم پیمانانش باید بدانند که لبنان امروز با تکیه بر وحدت فرزندان خود در امنیت کامل است و ما به هیچ کس اجازه نمی دهیم با امنیت کشور ما بازی کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، امروز شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش الاصلاح و الوحدة در لبنان با حجت الاسلام و المسلمین نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و درباره تحولات اخیر لبنان با وی گفت‌وگو کرد.

شیخ عبدالرزاق در این دیدار از موضع گیری میشل عون رئیس جمهور لبنان و نبیه بری رئیس پارلمان در مدیریت بحران استعفای حریری تجلیل کرد و گفت: دشمنان با درست کردن این بحران به دنبال روشن کردن آتش فتنه و نا امنی در لبنان هستند، اما رئیس جمهور و رئیس پارلمان، کشور را به وحدت ملی سوق دادند و لبنان بار دیگر توانست بر یک فتنه غلبه کند.

وی افزود: لبنان با تمام طوایف و مذاهب خود پیروز شد و مدیریت درست مسئولان لبنان باعث شد دشمنان ما بار دیگر نا امید و سرخورده شوند و ما در اینجا تاکید می کنیم که حریری نخست وزیر لبنان وادار به استعفا شد و ما خواستار وحدت و همبستگی بیشتر مردم لبنان هستیم تا تمام توطئه های دشمنان نقش بر آب شود.

این روحانی اهل سنت لبنان ادامه داد: حملات وحشیانه آمریکا و مزدوران عربی اش به مقاومت تاثیری جز افزایش قدرت مقاومت و پیروزی کامل ما در برابر آمریکا و صهیونیسم و مزدوران آنها ندارد و ما در لبنان با تکیه بر ارتش و ملت و مقاومت در یک جبهه تمام توطئه ها را از بین برده و در برابر تمام فتنه ها پیروز می‌شویم و بر این باوریم که مقاومت همچون گذشته منبع عزت و کرامت تمام مردم لبنان و عرب ها و مسلمانان است و افتخار می کنیم که از کشور مقاومت هستیم و آمریکا و هم پیمانانش باید بدانند که لبنان امروز با تکیه بر وحدت فرزندان خود در امنیت کامل است و ما به هیچ کس اجازه نمی دهیم با امنیت کشور ما بازی کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha