پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ترابی

حوزه/ حجت الاسلام ترابی از آغاز فراخوان مقاله و آثار برای هشتمین جشنواره پژوهشی علامه حلی استان اصفهان ویژه طلاب خواهر و برادر خبر داد.

حجتالاسلام ابراهیم ترابی در گفت وگو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: همزمان با بررسی آثار  علمی طلاب در نهمین جشنواره علامه حلی کشوری در قم، فراخوان ارسال آثار هشتمین جشنواره علامه حلی استان اصفهان نیز آغاز شده است.

وی بیان کرد: این جشنواره برای هشتمین سال متوالی به همت معاونت آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌ علمیه اصفهان و  مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران اصفهان، به منظور گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران حوزوی با حداکثر 31 سال(متولدین 1365/01/01 و پس از آن) برگزار می شود.

دبیر جشنواره علامه حلی استان اصفهان  خاطرنشان کرد: طلاب حوزه‌های علمیه برادران و خواهران اصفهان تا روز جمعه پانزدهم دی‌ماه 1396 فرصت دارند پس از ثبت‌نام، آثار پژوهشی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی عنوان کرد: «نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی»، «قرآن و علوم انسانی» و «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» سه موضوع بخش ویژه این دوره از جشنواره علامه حلی(ره) برای همه شرکت‌کنندگان است.

حجت الاسلام ترابی یادآور شد: طلاب برادر باید پس از ثبت‌نام در سامانه ثبت‌نام اینترنتی جشنواره، آثار پژوهشی خود را به همراه پرینت فرم ثبت‌‏نام اینترنتی به دبیرخانه‌استان جشنواره ارسال نمایند و طلاب خواهر نیز تنها لازم است در سامانه فراخوان‌های پژوهشی حوزه خواهران ثبت‌نام نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین آثار علمی باید با محتوای پژوهش، تألیف، تصحیح و ترجمه و در قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی و پایان‌نامه باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha