جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زلزله غرب کشور

حوزه/ حوزه های علمیه خواهران و برادران استان لرستان در بیانیه مشترکی از کسانی که امکان هر گونه مشارکت در میدان وسیع همیاری و غمگساری با زلزله زدگان غرب کشور را دارند، درخواست کردند که بدون فوت وقت به مصداق «فاستبقوا الخیرات» پیشگام این جهاد بزرگ گردند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، در بیانیه حوزه های خواهران و برادران استان لرستان آمده: با حزن و اندوه فراوان حادثه تلخ و تاسف بار زلزله اخیر در استان کرمانشاه که موجب جان باختن صدها نفر از هموطنان شد را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خدای حکیم و خبیر برای درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان در این آزمون سخت و دشوار صبر مسئلت می نمائیم .

از آحاد مردم متعهد و دلسوز ایران اسلامی که از نخستین ساعات این حادثه همت خود را برای یاری آسیب دیدگان قرار داده و یار و غمخوار زلزله زدگان شدند تا تنها گوشه ای از آلام و درد این مصیبت را تسکین بخشند قدردانی نموده و انتظار می رود این امداد و مساعدت در این لحظات سخت و مشقت زا تا زمان ساماندهی نسبی اوضاع تداوم یابد .

هر چند که دستگاه ها و نهادهای کشوری و لشکری با بسیج امکانات و تجهیزات، رسالت خطیر خدمت رسانی را عهده دار هستند، اما عمق فاجعه و گستردگی خسارات به گونه ای است که رهبر معظم انقلاب فرمودند «از همه کسانی که می توانند به نحوی در سبک نمودن بار مصیبت و جبران خسارت موثر باشند درخواست می کنم به یاری آسیب دیدگان بشتابند». بر این اساس مدیریت حوزه های علمیه خواهران و برادران استان لرستان از کسانی که امکان هر گونه مشارکت در میدان وسیع همیاری و غمگساری را دارند خاضعانه تمنا می نماید بدون فوت وقت به مصداق «فاستبقوا الخیرات» پیشگام این جهاد بزرگ گردند.

مدارس علمیه خواهران و برادران استان لرستان نیز آمادگی خود را برای هر گونه مشارکت و امداد رسانی اعلام می دارند .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha