پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه تهران ضمن ابراز همدردی با ‌خانواده‌های مصیبت‌زده در مناطق حادثه‌دیده، بر کمک رسانی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه و همدلی با مصیبت‌زدگان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، متن بیانیه مدیریت حوزه علمیه استان تهران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اینجانب متضرعانه از خداوند متعال میخواهم که این محنت و رنج را مایه‌ی جلب رحمت و فضل خود قرار دهد و بر صبر و پایداری و مقاومت ملّت عزیزمان بیفزاید»            .

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) 22 آبان  1396

حادثه غم بار زلزله کرمانشاه و شهرهای مجاور که موجب جان باختن تعدادی از انسان‌های مؤمن و مسلمان و هموطنان عزیز و جراحت و مصدومیت تعداد زیادی از آنها گردید، قلب همه مردم شریف و مسلمان بویژه روحانیت و حوزه‌های علمیه که همواره غمخوار مردم و محرومین بوده و هستند را داغدار و مصیبت زده نمود.

مدیریت حوزه علمیه تهران ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب، علمای بزرگوار و حوزویان عزیز و بویژه مصیبت دیدگان و داغ دیدگان این حادثه دردناک، علو درجات و غفران الهی برای مرحومین این حادثه وآرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان از خدای متعال خواهان است.

همچنین ضمن تشکر وافر از طلاب و فضلای مدارس علمیه استان که آمادگی خود را برای اعزام به مناطق زلزله زده وخدمت به مردم داغدیده اعلام داشتند به اطلاع می­ رساند علی رغم برنامه ریزی های انجام شده توسط مدیریت استان برای اعزام این عزیزان، با توجه به اعلان مسئولان حوزه علمیه استان کرمانشاه، فعلاً به اندازه کافی عزیزان طلبه و روحانی از قم و استانها و شهرستانهای همجوار مناطق زلزله زده در محل حاضر و به خدمتگزاری مشغولند و به هیچ وجه نیاز به افراد جدید نمی­ باشد لذا ضمن تشکر مجدد، مستدعی است از اعزام به مناطق خودداری و صرفاً کمک های مالی و نقدی خود را از طریق مدیریت و بسیج مدارس به مراجع ذی ربط همچون مرکز خدمات استان رسانده تا به نیازمندان آسیب دیده ارسال گردد.

 مدیریت حوزه علمیه استان تهران

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha