جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

حوزه/ صلاح البرودیل عضو دفتر سیاسی جنبش حماس بر پیشروی در پرونده آشتی ملی فلسطین و حمایت از اصول ملی و ملت و وحدت ملی فلسطین تاکید کرد و ادامه داد: در خصوص آشتی عقب نشینی نخواهیم کرد و بر اصول ملت فلسطین و سلاح مقاومت پافشاری می کنیم و از آن دست بر نخواهیم داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، صلاح البرودیل عضو دفتر سیاسی جنبش حماس بر پیشروی در پرونده آشتی ملی فلسطین و حمایت از اصول ملی و ملت و وحدت ملی فلسطین تاکید کرد و ادامه داد: در خصوص آشتی عقب نشینی نخواهیم کرد و بر اصول ملت فلسطین و سلاح مقاومت پافشاری می کنیم و از آن دست بر نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه شخصیت رامی الحمد الله نخست وزیر کنونی برای حضور در دولت آینده فلسطین مورد قبول حماس نیست، افزود: انحلال دولت ملی وفاق ملی و تشکیل دولت وحدت ملی قدرتمند، مهمترین خواسته همه جناح ها و حتی بسیاری از اعضای جنبش فتح است.

البرودیل تصریح کرد: دیدگاه ما این است که تشکیل دولت ملی بهتر از دولت کنونی است؛ چرا که دولت"الحمد الله" بسیار ضعیف و قانونگرا نیست و گرایش به گروه خاصی دارد و متعلق به همه نیست.

وی افزود: اسم "الحمد الله" یاد آور محاصره غزه، مشکلات و فشار هاست و او بعد از آشتی، هیچ راه حل جدیدی برای حل مشکلات مردم ارائه نداده بلکه برعکس هر روز بیانیه های نامناسب صادر می کند و توجهی به رنج های مردم در نوار غزه ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha