سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بسیج

مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که بسیج چشمان فتنه ۸۸ را در کشور کور کرد، گفت: تا بسیج و قدرت بسیجی وجود دارد، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، همان گونه که در عرصه های مختلف، انقلاب اسلامی بسیار موفق عمل کرده است، چرا که بسیج مایه عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جلسه بسیج حوزه علمیه قزوین، گفت:  نام و جایگاه بسیج بسیار دارای عظمت و بزرگی است، پس تا می توانیم در راستای ترویج تفکر بسیجی تلاش کرده و در این مسیر، همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

وی با اشاره به آثار و برکات تشکیل بسیج ده ها میلیونی به دستور حضرت امام(ره) افزود: پشتیبانی از انقلاب اسلامی، دفاع از ولایت، ارزش ها و آرمان های ناب اسلامی و ظرفیتی عظیم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری از مهمترین شاخصه های این نیروی مخلص است و سپاه و بسیج پیش قدم در تحقق منویات رهبری در راستای بصیرت افزایی جهت مقابله با نفوذ بیگانگان در کشور بوده وخواهد بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد:  اگر امروز توفیق این را داشته ایم که کشور اسلامی مان و ملت سلحشور آن را از گزند نابکاران و نااهلان تاریخ حفظ کنیم به یمن حضور گسترده بسیج بوده و چنان که رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام(قدس سره) فرمودند: رحمت و برکات خداوند بر بسیج مستضعفان که بحق پشتوانه انقلاب است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: بسیجی همان نیرویی است که در سال ۸۸ چشمان فتنه را در این کشور کور کرد و پیام امروز بسیجیان به سردمداران فتنه این است که تا بسیج زنده است، گمان نکنید شما می‌توانید دوباره در این کشور خودنمایی کنید.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان داشت:  مردم با اتصال ولایت نیرو می‌گرفتند و این انقلاب با چنین ترکیب به پیروزی رسید و تاریخ جهان را تغییر و صفحه جدیدی از تاریخ و سیاست را رقم زد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد: این مردم با همان عزم و اراده و برای حفظ انقلاب، دفاع از آن و تأمین اهداف انقلاب در صحنه ماندند و نام بسیج را برخود نهادند.

وی اظهار کرد: بسیج حضور سازمان یافته و مثبت مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای خدمت به این انقلاب است واین بسیج بود که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی مانند خزانه نیرو عقبه و پشتوانه نیرومندی برای سپاه و ارتش تأمین کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha