شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله حبیب الله مهمان نواز

حوزه/طی روزهای گذشته آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری که در بیمارستان بستری شده بودند، طبق گفته پزشکان حال جسمی ایشان رو بهبود است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، طی روزهای گذشته آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری که در بیمارستان بستری شده بودند، طبق گفته پزشکان حال جسمی ایشان رو بهبود است.

محمود سبحانی، مسئول دفتر آیت‌الله مهمان‌نواز، درباره آخرین وضعیت جسمی آیت‌الله مهمان‌نواز گفت: به لطف خدا و دعای مردم استان، وضعیت جسمی ایشان نسبت به روزهای گذشته بهتر شده است.

وی ادامه داد: آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز با توجه به سن و سالی که دارند، برای کنترل وضعیت جسمانی خود به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در مرکز خراسان شمالی مراجعه کردند که بنا بر نظر پزشک لازم شد وی در این بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت قرار گیرد.

سبحانی تصریح کرد: آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری امروز از بیمارستان ترخیص می شود و ادامه درمان این عالم خدوم در منزل پیگیری خواهد شد.

برپایه این گزارش، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی و تنی چند از مسئولان استان از آیت‌الله مهمان‌نواز عیادت کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha