پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خدمت رسانی به زائران پیاده رضوی

حوزه/ مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) تربت حیدریه از خدمت رسانی فرهنگی این مدرسه به بالغ بر ۱۷۹۵نفر از زائران پیاده حرم امام رضا(ع) خبر داد و گفت: مبلغان علاوه بر تصحیح قرائت نماز، آموزش وضو و غسل به پاسخگویی سوالات شرعی و ارائه مشاوره های فردی وگروهی پرداختند.

خانم دلیر، مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) تربت حیدریه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در مشهد، از اعزام مبلغان این مدرسه به مسیرهای مواصلاتی مشهد الرضا(ع) خبر داد و گفت: این مدرسه امسال نیز همانند سالهای گذشته در راستای ماهیت حوزوی و تبلیغی خود اقدام به اعزام مبلغان به کاروان ها و موکب های زائران پیاده رضوی نموده است تا ضمن خدمت رسانی خالصانه به زائران پیاده، از این فرصت و ظرفیت معنوی، تبلیغی در راستای آموزش مسائل دینی استفاده کند.

وی با بیان این که پیش از اعزام طلاب، فراخوان دعوت به همکاری طلاب، اساتید و مبلغان مدارس منتشر شد، اظهار کرد: پس از ثبت نام طلاب در گروه های تبلیغی، برای آنان نشست های هم اندیشی و توجیهی به همت مدیریت مدرسه و واحد مبلغان با همکاری مراکز فرهنگی شهرستان در راستای آشنایی طلاب با ظرفیت های تبلیغی برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) افزود: از سوی دیگر به همت طلاب این مدرسه نیز اقلام خوراکی متبرک به همراه لقمه های معرفت، وسائل کار با کودک و هدایایی همچون ساق دست و جوراب آماده سازی و به زوار پیاده رضوی در طول جاده اهدا شد.

دلیر خاطر نشان کرد: مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) با همت جهادی طلاب توانست تا در ایام دهه آخر صفر با اعزام 10مبلغ همراه کاروان به طور مستمر، 8 مبلغ مستقر در موکب و 36مبلغ غیر مستقر به مدت دو روز در روستا های اسدآباد، رباط سنگ، حشمت آباد، گلبقری، امامزاده سید محمد علوی و اسلام قلعه، رسالت و وظیفه دینی وانقلابی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه کند.

وی از ارائه خدمت رسانی این مدرسه به بالغ بر 1795نفر از زائران بر حسب امکانات و ظرفیت های موجود خبر داد و گفت: مبلغان علاوه بر تصحیح قرائت نماز، آموزش وضو و غسل به پاسخگویی سوالات شرعی و  ارائه مشاوره های فردی وگروهی پرداختند.313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha