پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام امیر مطهری دبیر شجره طیبه سپاه ناحیه استان همدان

حجت الاسلام مطهری، پذیرش ولایت را شرط لازم دین داری دانست و گفت: خیلی از اعمال و عبادات ادیانی همچون مسیحیت و یهود دارای پشتوانه عقلی نیست، اما اسلام مورد توجه قرار گرفته است و دشمنان به دنبال شبهه پراکنی و مقابله با اسلام ناب هستند.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری«حوزه» در همدان، حجت الاسلام امیر مطهری دبیر شجره طیبه سپاه ناحیه استان همدان، شب گذشته در امام زاده زبیده خاتون(س) همدان، گفت: کسی که امامت امام رضا(ع) بپذیرد، دارای ولایت و دینی کامل است، زیرا پذیرش ولایت شرط لازم دین داری است.

دبیر شجره طیبه سپاه ناحیه استان همدان با اشاره به جایگاه علمی امام رضا(ع) اظهار داشت: امام رضا(ع) را با نام عالم آل محمد(ص) می شناسند و مناظرات حضرت با بزرگان ادیان و فرق اسلامی نشان داد که امام رضا(ع) فرستاده الهی است.

وی با اشاره به شیوه های مناظره علی بن موسی الرضا(ع)، ادامه داد: امام رضا(ع) به یکی از مسیحیان گفت عیسی(ع) هیچ عبادتی نمی کرد، فرد مسیحی منکر شد و گفت عیسی(ع) دارای عباداتی طولانی بود و امام رضا(ع) گفت پس خدا نامیدن عیسی نبی(ع) اشتباهی بزرگ است و این گونه فرد مسیحی مغلوب علم الهی امام رضا(ع) شد.

این کارشناس مذهبی در ادامه با اشاره به آسیب های فضای مجازی، خاطرنشان کرد: یکی از آسیب های فضای مجازی در جامعه، مسأله شایعه پراکنی است، متاسفانه عده ای با شایعه پراکنی در حادثه کرمانشاه به جای کمک به داغ دیدگان زلزله، به بداخلاقی پرداختند.

حجت الاسلام مطهری در پایان با اشاره به هجمه علیه اسلام در فضای مجازی، گفت: خیلی از اعمال و عبادات ادیانی همچون مسیحیت و یهود دارای پشتوانه عقلی نیست، اما اسلام مورد توجه قرار گرفته است و  دشمنان به دنبال شبهه پراکنی و مقابله با اسلام ناب هستند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha