شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علیزاده

حوزه/ همراهی و همیاری با مردم از وظایف روحانیت است که از ضروریات بوده که از گذشته وجود داشته و امروز نیز باید ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده امشب در جلسه ستاد حوزوی حوادث غیرمترقبه استان کرمانشاه که در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام رضا(ع) و درگذشت هموطنان غرب کشور، اظهار داشت: روشن نگاه داشتن چراغ مساجد سطح شهر و همراهی معنوی با مردم، از وظایف حوزه های علمیه در روزهای زلزله است که باید بر آن توجه داشته باشیم.

وی ابراز داشت: همراهی و همیاری با مردم از وظایف روحانیت است که از ضروریات بوده که از گذشته وجود داشته و امروز نیز باید ادامه داشته باشد.

رئیس شورای مشاوران مدیر حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: از تمام زحمت کشانی که در این زلزله مشغول به کمک رسانی به مردم بوده اند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده در پایان یادآور شد: آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور نیز از ظهر یک شنبه در استان کرمانشاه حضور پیدا خواهند کرد تا از مناطق زلزله زده و مدرسه علمیه تخریب شده سرکشی نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha