پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فیلم مستند «اربعین» در دانشگاه بیرمنگام روی پرده می‌رود

حوزه/فیلم مستند «اربعین» که در خارج از لندن و در هنگام پیاده روی اربعین فیلم برداری شده است برای نخستین بار قرار است جمعه این هفته در سالن نمایش دانشگاه آستون روی پرده رود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، فیلم مستند «اربعین» برای نخستین بار قرار است جمعه این هفته توسط «جامعه اسلامی اهل بیت» در دانشگاه دولتی آستون واقع در بیرمنگام انگلستان روی پرده برود.

فیلم «اربعین» که در خارج از لندن فیلم برداری شده، قرار است برای نخستین بار جمعه این هفته 24 نوامبر 2017 میلادی در ساعت 19- 21 روی پرده به نمایش گذاشته شود. نمایش این فیلم با جلسه پرسش و پاسخ همراه خواهد بود. و رضا جان ودادی کارگردان و تهیه کننده  فیلم «اربعین»، فیلم ساز مستند و برنده جایزه، در این جلسه شرکت داشته و به پرسش‌های حضار پاسخ خواهد داد.

حجت الاسلام نور محمد سخنران دعوت شده به این مراسم خواهد بود. در پایان نمایش فیلم نیز شعرخوانی توسط مهدی عبادی انجام خواهد شد.

فیلم مستند «اربعین» درباره سفر معنوی و عرفانی بازدیدکنندگان از سرتاسر دنیا است که همگی به عراق آمده‌اند تا در پیاده‌روی اربعین «از نجف تا کربلا» شرکت کنند. سفر 90 کیلومتری آرام و تجربه‌ای زندگی ساز برای زیارت امام حسین (ع) در یکی از خطرناک‌ترین زمان‌ها در تاریخ عراق که هواداران داعش زندگی هر کس را که در مقابل آن‌ها ایستادگی کند تهدید می‌کند.

این فیلم مصاحبه‌ای با شخصیت‌های مختلفی در طول راه انجام خواهد داد. از جمله مصاحبه شوندگان می‌توان به مصاحبه با الکس پلیت از یونسکو و همچنین مصاحبه با علی فاضل، سید حسین مکه، سارا بخاری، شیخ ایوب، محمد عباس کریم و بسیاری دیگر اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha