شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه کمک ها به مناطق زلزله زده مختص روزهای اولیه حادثه نباشد، گفت: متاسفانه برخی زلزله اخیر را دستمایه تسویه حساب های شخصی کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با تسلیت درگذشتگان زلزله غرب کشور، اظهار داشت: زلزله منطقه غرب کشور با این همه تلفاتی که در پی داشت، نشان داد مردم ایران اسلامی هر زمان که اراده کنند به یکدیگر کمک خواهند رساند و هیچ گاه دست یاری یکدیگر را رها نخواهند ساخت.

مدیر حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: در همان ساعات و روزهای ابتدای اعلام وقوع زلزله، مردم از هر گونه وسایلی که در منزل خود داشتند برای زلزله زدگان ارسال کردند که جای بسی تقدیر و تشکر از این مردم از خودگذشته دارد.

وی با بیان اینکه مردم بیشتر به فکر وسایل گرمایشی زلزله زدگان باشند، افزود: با توجه به نزدیکی زمستان و همچنین سرمایی که اکنون نیز مردم زلزله زده با آن روبه رو هستند، مردم هر آنچه که می توانند وسایل گرمایشی مانند پتو، چراغ های گرمایشی و یا پلاستیک برای انداختن روی چادرهایشان به این مناطق ارسال کنند.

مدرس حوزه علمیه یزد تصریح کرد: متاسفانه برخی در این زمان حساس که مردم زلزله زده بیشتر به کمک احتیاج دارند، مسائل حاشیه ای را مطرح و به تسویه حساب های شخصی خود پرداخته اند، این افراد باید به فکر زمان یخبندان و سرمای این مناطق باشند نه اینکه این حادثه دلخراش را دستمایه کارهای شخصی خود قرار داده و از کمک به آنها خودداری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس در پایان گفت: کمک ها نباید فقط مختص به روزهای اولیه باشد، بلکه باید به صورتی باشد که تا زمان استقرار آنها در منزل هایشان که زمان بسیاری هم برای ساخت می برد، ادامه پیدا کند و خدایی نکرده شاهد قطع کمک ها به این مناطق نباشیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha