جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: پیروزی نیروهای محور مقاومت بر داعش با فرماندهی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، در شهر بوکمال به این معناست که حامیان داعش همچون عربستان نتوانسته اند علی رغم تمامی حمایت ها و پشتیبانی ها از سوی نظام سلطه، به اهداف خود برسند و مفتضحانه شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در حوزه نیمه وقت بقیة الله الاعظم(عج) که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه صالحیه برگزار شد، به پیروزی افتخار آفرین و غرور انگیز رزمندگان مقاومت در بوکمال سوریه اشاره کرد و گفت: براساس اسناد انتشار یافته آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا، اگر ایران نبود، داعش از همان ابتدا سوریه و عراق را تصرف می‌کرد.

وی ادامه داد: به دلیل آن که شهر بوکمال نقطه تلاقی میان عراق و سوریه است و از طرف دیگر تمرکز نیروهای تکفیری داعش بعد از موصل در این منطقه بوده است، می توان گفت که شکست در بوکمال پایان داعش را رقم زده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: پیروزی نیروهای محور مقاومت بر داعش با فرماندهی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، در شهر بوکمال به این معناست که حامیان داعش همچون عربستان نتوانسته اند علی رغم تمامی حمایت ها و پشتیبانی ها از سوی نظام سلطه، به اهداف خود برسند و مفتضحانه شکست خوردند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: داعش به وجود آمد تا علاوه بر حفظ منافع کشورهایی مانند آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، علیه کشورهای مسلمان به فعالیت بپردازد و با نشان دادن شکلی افراطی از اسلام، مردم را از دین زده کنند، اما این گروهک در دنبال کردن این هدف شوم خود نیز با شکست روبرو شد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  قدرت های غربی علی رغم تمامی تلاش های خود به دلیل نداشتن درک درست از تحولات منطقه نتوانستند حتی از طریق گروهک های تروریستی به اهداف خود برسند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha