جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
photo_۲۰۱۷-۱۱-۲۱_۱۳-۲۴-۰۴

حوزه/ حجت الاسلام پرتویی با تاکید بر این که امام(ره) با تشکیل بسیج انقلاب را بیمه کردند، گفت: بسیج همواره باید برنامه ها و حرکت های خصمانه دشمن را مرتب رصد کند تا نسبت به آن ها عملکرد مناسبی داشته و مانع نفوذ شود.

حجت الاسلام مجید پرتویی استاد حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اهمیت بحث سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، گفت: امام با تشکیل بسیج انقلاب را بیمه کرد.

وی با بیان این که بسیج مانند گذشته در همه عرصه ها پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب بوده و در مواقعی که چالشی متوجه جمهوری اسلامی ایران بوده با قدرت عمل کرده است، افزود: بسیج همواره باید برنامه ها و حرکت های خصمانه دشمن را مرتب رصد کرده و این کمک کرده تا نسبت به آن ها عملکرد مناسبی داشته و مانع نفوذ آن ها شوند.

استادحوزه علمیه همدان تصریح کرد: بسیج با شناخت ضروریت ها و اولویت های جامعه امروز به عنوان یک نهاد انقلابی که بر گرفته از مردم است کمک بسیاری در عبور از مشکلات و چالش ها می تواند کند.

حجت الاسلام پرتویی ادامه داد: بسیج بر حسب وظیفه اسلامی و انقلابی خود بعد از جنگ در عرصه جهاد سازندگی و کشاورزی امنیت غذایی و مسکن را برای ملت ایران به ارمغان آورد و باعث مصونیت کشور شد.

استاد حوزه علمیه همدان گفت: بسیج در حال حاضر با مجهز شدن به سلاح علم در جنگ فرهنگی که از آن به جنگ نرم یاد می شود، همواره باید در صدد بصیرت افزایی خود و مردم باشد.

وی در پایان افزود: جنگ نرم که دشمن در پی نفوذ و از بین بردن فرهنگ غنی اسلامی ایرانی بوده مساجد به عنوان سنگر های محکم و استوار فرهنگی است که بسیج به خوبی می تواند از آن بهره گرفته و مانع نفوذ دشمن شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha