سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مردم یمن

حوزه/ عضو شورای سیاسی انصار الله گفت: یمنی ها در نبرد امروز علیه دشمنان خدا می جنگند و قدرت خود را از پیوند با اهل بیت(ع) می گیرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، ابراهیم دیلمی، پیش از ظهر امروز در اجلاس بین المللی «محبان اهل بیت(ع) و مسئله تکفیری ها»، در تهران با بیان اینکه ما از یمن خونبار آمده ایم اظهار داشت:  میدان ها، عرصه زندگی و جان های ملت ما مورد تجاوز استکبار جهانی به رهبری آمریکا، اسرائیل و ابزار دست آنها در منطقه یعنی سعودی و امارات قرار گرفته است.

عضو شورای سیاسی انصارالله  با اشاره به این که منشا تمام این عداوت ها با یمن، حرکت مردم این کشور  در خط اسلام محمدی ناب و قرآن است، گفت: یهودیان و غرب کافر، سگ های درنده خود را به جان مردم یمن انداختند تا استخوان فرزندان ما را خرد کنند، ولی ما متحد شدیم و در لبیک به فرموده پیامبر اکرم(ص) که به کتاب خدا و عترت پایبند باشید تا گمراه نشوید، ثابت قدم در مسیر الهی حرکت می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه خط فکری ما قرآن است که در تمام زندگی برای ما هدایت است، ابراز کرد: این کتاب می تواند جان های بلند مرتبه ای را مانند ائمه طاهرین(ع) بسازد و نظام زندگی الهی را برای ما ترسیم کند.

دیلمی با تاکید بر اینکه اگر ما از قرآن پیروی کنیم خداوند ما را از نابودی نجات می دهد، ابراز کرد:  برای دوری از پراکندگی و فتنه ها باید به کتاب قرآن و اهل بیت(ع) متمسک شویم

وی با بیان اینکه پایه دوم هدایت، عترت است، اظهار کرد: خداوند پیامبران را با بشارت فرستاده و امت نیازمند کتاب خداست بنابراین نمی توانیم بدون عترت و فقط با قرآن هدایت پیدا کنیم.

عضو شورای سیاسی انصار الله در پایان با تاکید بر اینکه یمنی ها امروز علیه دشمنان خدا می جنگند و قدرت خود را از پیوند با اهل بیت(ع) می گیرند، خاطرنشان کرد: یمنی ها از این کنفرانس توقع دارند طرحی بیاندیشند تا قدرت بیشتری به ملت یمن برای ایستادگی در برابر اسرائیل و آمریکا بدهد.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha