پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله جنتی

حوزه/ رئیس مجلس خبرگان رهبری با تبریک پیروزی های اخیر در عراق و سوریه گفت: امیدوارم با ریشه کن شدن آل سعود جشن پیروزی را در مکه و فلسطین برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهرالن، آیت الله احمد جنتی در حاشیه برگزاری اجلاس جهانی «محبان اهل بیت(ع) و مساله تکفیری ها، در سالن اجلاس سران تهران، به پیروزی های اخیر در عراق و سوریه اشاره کرد و افزود: این پیروزی را به همه مسلمانان و به ویژه مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی تبریک می گویم و امیدوارم که همواره موفق باشند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امیدوارم که با ریشه کن شدن آل سعود جشن پیروزی را در مکه و فلسطین برگزار کنیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری اجلاس محبان اهل بیت(ع) و مساله تکفیری ها گفت: آقای دکتر ولایتی در برگزاری این همایش و اجلاس مهم گل کاشتند و توانستند 600 نفر از محبان اهل بیت(ع) را از 93 کشور جهان دور هم جمع کنند که اقدام بسیار ارزشمندی است.

آیت الله جنتی بیان داشت: این اقدام یک افتخار برای جمهوری اسلامی به شمار می رود و فردا هم این عزیزان در محضر مقام معظم رهبری از بیانات ایشان استفاده خواهند کرد.

دبیر شئرای نگهباندر پایان ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این اجلاس، گفت: هر چه حرف داریم باید برای پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم مسیر انقلاب بزنیم که بسیار اثر گذار است

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صدا IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    0 0
    یا جدا!! این بابا جشن تولد آدم را گرفت هنوز هم در فکر جشن و سقوط این و آن است.
  • من IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
    0 0
    آرزو بر جوانان عیب نیست..راحت باش