سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز در کشور بیش از ۲۲ میلیون بسیجی وجود دارد که در عرصه های مختلف فعالیت دارند و با وجود فعالیت های مختلفی که بسیجیان در همه زمینه ها انجام می دهند باید پاسداشت آنها را به یک هفته منتهی نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز در همایش گرامیداشت هفته بسیج که با حضور طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین، در سالن اجتماعات مسجد النبی (ص) برگزارشد، به نقش بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیجیان همان نیروهایی هستند که در سرما و گرما و با همه سختی ها به روستاهای دوردست می روند و برای آنها امکانات و خدمات فراهم می کنند و آنهایی که به جز رضایت حق تعالی به چیز دیگری در این مسیر نمی اندیشند.

وی افزود: امروز در کشور بیش از ۲۲ میلیون بسیجی وجود دارد که در عرصه های مختلف فعالیت دارند و با وجود فعالیت های مختلفی که بسیجیان در همه زمینه ها انجام می دهند باید پاسداشت آنها را به یک هفته منتهی نکنیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: در سال های دفاع مقدس، بسیج یعنی همت برای مبارزه علیه دشمنی که در مقابلت ایستاده است و بسیج یعنی ایستادگی و مقاومت در مقابل ظلم و ستم و این روزها که در کشور ایران جنگ سخت وجود ندارد.

وی با اشاره به این که بسیج یک نهاد مردمی است که توانسته از همه ظرفیت ها در مسیر امنیت و توسعه کشور استفاده کند، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس صحنه دلاوری ها و ایثارگری های بسیجیان است و بسیجیان در جنگ و دفاع از مرز های کشور افتخارات ارزشمندی کسب کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به موفقیت های جوانان بسیجی در همه عرصه های علمی و تحقیقاتی اشاره کرد و گفت: شتاب توسعه کشور به برکت وجود جوانان نخبه بسیجی و ولایی بیشتر شده است و امیدواریم طی سال های آینده در تمام عرصه های علمی جزو کشور های اول دنیا باشیم.

انتهای پیام.



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha