جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سلمان نظری معاون تهذیب مدرسه علمیه زنگنه

معاون تهذیب مدرسه علمیه شیخ علی خان زنگنه شهر همدان گفت: مدرسه علمیه شیخ علی خان زنگنه برای طلاب جدید الورود ، برنامه آموزش عملی زندگی طلبگی را اجرایی می کند و طلاب جدید الورود در محیط جدا به صورت خوابگاهی و دسته جمعی به فعالیت علمی می پردازند.

حجت الاسلام سلمان نظری معاون تهذیب مدرسه علمیه شیخ علی خان زنگنه شهر همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان از فعالیت های تهذیبی این مدرسه خبر داد و گفت: یکی از برنامه های معاونت تهذیب مدرسه علمیه شیخ علی خان زنگنه همدان برگزاری هدفمند دروس اخلاق است.

وی ادامه داد: مسؤولیت فعالیت های اخلاقی و فرهنگی هر پایه تحصیلی به صورت تخصصی در مدرسه شیخ علی خان زنگنه همدان برعهده یکی از اساتید مدرسه است.

حجت الاسلام نظری با اشاره به اهمیت رابطه حوزه با خانواده های طلاب اظهار داشت:  دفتر معاونت تهذیب مدرسه علمیه شیخ علی خان زنگنه همدان با خانواده های طلاب مدرسه به صورت صمیمانه ارتباط دارد.

وی در ادامه با اشاره کار گروه های تبلیغی مدرسه علمیه زنگنه خاطرنشان کرد: طلاب این مدرسه بعد از شرکت در کارگروه های افزایش مهارت های تبلیغی به مساجد و مدارس آموزش و پروش برای اقامه نماز معرفی می شوند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه شیخ علی خان زنگنه شهر همدان ابراز داشت: مدرسه شیخ علی خان زنگنه برای طلاب جدید الورود برنامه آموزش عملی زندگی طلبگی را اجرایی می کند و طلاب جدید الورود در محیط جدا به صورت خوابگاهی و دسته جمعی به فعالیت علمی می پردازند.

 وی در ادامه با اشاره به ضرورت نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت، بیان داشت: برگزاری مراسم های معنوی دعای توسل در هفته با استفاده از افراد انقلابی و یا حضور طلاب در منزل شهدا می تواند کمک معنوی بسیاری را در روحیه طلاب ایجاد کند.

 وی در پایان گفت: مسؤولیت فعالیت های فرهنگی مدرسه در بین طلاب تقسیم شده و هر طلبه مدیر یک کار است، لازم به است مدرسه علمیه زنگنه در مراسم های مذهبی اعم از عزاداری  و جشن ها میزبان بازاریان همجوار مدرسه است که این برنامه ها نیز با کمک طلاب مدرسه برگزار می شود.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha