چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عبدالرضا محمودی

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت: امید است با همفکری وهم افزایی همه اساتید قدم های مثبت بیشتری در معرفی الگوی های تربیتی واخلاقی در مدارس علمیه برداشته شود وشاهد ارتقای سطح تربیتی واخلاقی طلاب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام محمودی بعد ازظهر امروز در نشست اساتید مدرسه امام مهدی موعود(عج)  با اشاره به نقش مهم اساتید مدارس علمیه در ترویج مبانی اخلاقی و رفتاری دربین طلاب گفت: استاد موفق کسی است که بتواند ابتدا اخلاق را در خود تجلی داده و عامل باشد تا بتواند در دیگران مؤثر باشد.
مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) با تاکید براینکه اگر استاد موفقی می خواهیم باشیم لازم است به مباحث اخلاقی وتربیتی مدارس علمیه اهمیت بیشتری دهیم تا بتوان شاهد شکوفایی طلاب در مسئله تهذیبی باشیم، اظهارداشت: در گذشته  به اخلاق و تهذیب اهمیت زیادی داده می شد و همین مسئله خود آثار زیادی به همراه داشته است، اکنون هم باید به سمت همان رویه گذشته حرکت کرد.   
وی عنوان کرد: از دیگر خصوصیات استاد موفق این است که نگاه ویژه ای به مبانی اخلاق و ارائه الگوهای تربیتی در کلاس درس داشته و برای تربیت طلاب و سوق دادن به مسائل تهذیبی تلاش کند لذا باید تلاش کرد تا نقش اساتید حوزه درمعرفی الگوهای تربیتی پررنگ تر شود.
 حجت الاسلام محمودی اظهار داشت: امید است با همفکری وهم افزایی همه اساتید قدم های مثبت بیشتری در معرفی الگوی های تربیتی و اخلاقی در مدارس عملیه برداشته شود و شاهد ارتقای سطح تربیتی و اخلاقی طلاب باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha