جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پدر شخید حججی

حوزه/ در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم خانواده شهید محسن حججی در بوشهر تجلیل شدند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر سرهنگ حمید خرمدل، شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که با حضور خانواده شهید محسن حججی و شهید محمد احمدی جوان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد با تبریک هفته بسیج گفت: غرابت عجیبی بین اوایل انقلاب و اتفاقات امروز است.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: در اوایل انقلاب کشور ما مورد تهاجم قرار گرفت و با وجود سپاه و ارتش اما امام خمینی(ره) دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد و دشمن بعثی که به زعم خود این انقلاب نوپا است به کشور حمله کرد اما این کشور متشکل از بسیج بود و با دفاع همه جانبه نه تنها آنها را سرکوب کرد بلکه در حال حاضر موجب خیر و برکت است که مشابه آن را در منطقه شاهدیم.

وی با اشاره اتفاقات چند سال اخیر اظهار داشت: دشمن در حال حاضر با راه اندازی گروه های تکفیری در بلاد مسلمین آنها را مورد تهاجم قرار می دهد اما از زمانی تمام قد مقابل آن ها ایستاده شد که بسیج در سوریه و عراق تشکیل گردید.

خرمدل با بیان اینکه استکبار با دست خود زمینه نابودی اش را فراهم کرد اظهار داشت: این نشان از آرمان های بلند انقلاب اسلامی است و امروز مقام معظم رهبری بسیج را مظهر مردم سالاری دینی قرار داده است و در همه شئون زندگی این بسیج است که یگانه راه اعتلای نظام اسلامی است.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه امام راحل آرزوی تشکیل ارتش 400 میلیونی را داشت گفت: این بسیج در کشورهای ایران، افغانستان، سوریه، عراق، یمن و لبنان تشکیل شده که نشان از ثمره شجره طیبه است که نمونه ای از این محصول شهید حججی است.

وی با بیان اینکه داعش با انتشار تصویر شهید حججی به دنبال تحقیر بود تصریح کرد: آنان هیچگاه فکر نمی کردند که اسیر اسیرشان شوند و خودشان تحقیر شدند؛ شجاعت و عظمت شهید حججی امروز او را به خار چشم بیگانگان تبدیل کرده  است.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیری از خانواده شهید محسن حججی و شهید محمد احمید جوان و نیز مسعود محمدی جانباز مدافع حرم تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha