جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تابلوی کمپین ضداسلام‌هراسی در انگلیس با رنگ رسیاه مخدوش شد

حوزه/ بیلبورد کمپین «جنبش مبارزه با اسلام‌هراسی» در شهر بریستول مخدوش شده و رنگ سیاه به روی آن پاشیده شد. اعضای کمپین این حادثه را تاکید مجددی بر ضرورت برگزاری این حرکت دانستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از bristolpost، بیلبورد کمپین «جنبش مبارزه با اسلام‌هراسی» در شهر بریستول، در جنوب غربی انگلستان  مخدوش شده و رنگ سیاه به روی آن پاشیده شد.

این بیلبورد متعلق به کمپین وحدت «من بریستول هستم» بود که با هدف ایجاد وحدت و همبستگی میان مردم شهر برای ایستادگی علیه اسلام‌هراسی و به چالش کشیدن کلیشه‌های ضداسلامی نصب شده بود.

اعضای جنبش از ماه نوامبر تاکنون اقدام به نصب پوسترها، پلاکاردهایی درسرتاسر نقاط شهر کرده بودند. هدف اتحاد علیه اسلام‌ستیزان بود. پوسترها و پلاکاردهای نصب شده در شهر همچنین به رهگذران نشان می‌دادن که در صورت مشاهده اسلام‌هراسی و برخوردهای نژادپرستی چه واکنشی داشته باشند. این حرکت بخشی از پروژه مشترک میان اتحادیه دانشجویی دانشگاه غرب انگلستان، اتحادیه دانشجویی دانشگاه بریستول و جامعه اسلامی بود.

زین چودری رئیس اتحادیه دانشجویی غرب انگلستان در این باره گفت: دیدن چنین صحنه‌ای بسیار ناامیدکننده است. ما این کمپین را به راه انداختیم تا صلح و اتحاد را در میان مردم شهر ترویج دهیم و بیداری عمومی را در خصوص مسائلی که مردم جامعه به ویژه مسلمانان با آن روبرو هستند گسترش دهیم و چنین اقدامی از سوی عده‌ای نشان می‌دهد که تا چه اندازه در بریستول به چنین کمپینی نیازمند هستیم. و صرف نظر از آنچه در گذشته رخ داده باید ایستادگی کنیم.

وی افزود: مسئله اسلام‌هراسی مدت‌های مدیدی است که در این شهر وجود داشته، به ویژه به دلیل شهروندان مسلمانی که در اینجا زندگی می‌کنند و دانشجویان خارجی که مقیم بریستول هستند.

سحر الفیفی مدیر منطقه‌ای گروه مبارزه با اسلام‌هراسی نیز گفت: اسلام هراسی مسئله‌ای واقعی است و بر تک تک افراد و جامعه تاثیر می‌گذارد و نیاز است که با آن مبارزه شود. ما نیز به همین علت این کمپین را راه اندازی کردیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha