جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضایی- معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان گفت: نقش حوزه های علمیه و مبلغین پشتیبانی از دستاوردهای رزمندگان اسلام است و ما باید بیدار بوده و در برابر تلاش شبانه روزی دشمنان دست از تلاش حداکثری بر نداشته و در رفع معضلات جامعه پیش قدم باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حجت الاسلام رضایی، معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان در همایش رابطین هجرت شهرستان های استان، با تبریک پیروزی اخیر جبهه مقاومت و نابودی داعش به دست رزمندگان اسلام، افزود: حضور ما در جبهه مقاومت در جهت دفاع از حرم اهل بیت(ع) و ملت های مسلمان بود و ساده اندیشی است اگر کسی گمان کند داعش و سردمدارانش تنها به دنبال تسخیر عراق و سوریه بودند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان ادامه داد: اسرائیل به دنبال رسیدن به نظام جمهوری اسلامی بود که بحمدلله با جهاد و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و در راس آنها سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی، اکنون جبهه مقاومت تا مرز های اسرائیل پیش رفته و این مهم مرهون تیزبینی رهبر معظم انقلاب است و ان شاءلله این پیروزی مقدمه تشکیل نظام جهانی اسلامی است.

وی در رابطه با نقش حوزه علمیه در این برهه زمانی، ادامه داد: نقش حوزه های علمیه و مبلغین پشتیبانی از دستاورد های رزمندگان اسلام است و ما باید بیدار باشیم و دربرابر تلاش شبانه روزی دشمنان دست از تلاش حداکثری برنداشته و در رفع معضلات جامعه پیش قدم باشیم.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اولویت مبلغین، گفت: اولین وظیفه، رصد فرق و مذاهب انحرافی است که متاسفانه امروز در کرمان شاهد فعالیت فرقه های انحرافی مختلفی هستیم و بعضی از آنها تا دل جامعه مذهبی و باسواد ما نفوذ کرده اند.

وی ادامه داد: دومین وظیفه مبلغین بحث فضای مجازی است که یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری ورود طلاب به فضای مجازی است. لذا حوزویان باید در این فضا حضور فعال داشته باشند و خودشان نیز مواظب خطرات موجود در این فضا باشند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمان در تبیین سومین اولویت مبلغین، گفت: سومین وظیفه، بحث دانش آموزی و تبلیغ در مدارس است. مبغلین درکنار تبلیغ در مساجد و تکایا از تبلیغ در مدارس غافل نشوند، چرا که نسل آینده ما از دل همین مدارس بیرون می آیند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha