شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: با بیان اینکه ایران پرچمدار جنبش ضد تروریستی و در مبارزه با تروریسم جدی است، خاطرنشان کرد: ایران خود قربانی تروریسم بوده و با بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در داخل کشور، هزینه بسیار بالایی را در این رابطه پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی، عصر امروز در جمع مسئولین ادارات شهرستان تاکستان که در دفتر امام جمعه این شهرستان و با حضور نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، با تبریک  پیروزی بزرگ جبهه مقاومت به مجاهدان راه خدا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، گفت: وعده فرمانده سرافزاز و دلاور نیروی قدس سپاه برای پایان دادن به ظلم و جنایات داعشی ها، تحقق یافت و این یک پیروزی بزرگ است.

وی ادامه داد: این پیروزی با فداکاری، تحمل سختی، اتحاد و همدلی غیور مردان ایران، عراق و سوریه محقق شد و ما نیز از همه افرادی که در این پیروزی نقش آفرین بودند، تشکر می کنیم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با بیان این که نابودی داعش به دست رزمندگان اسلام، افتخاری برای ایران اسلامی به عنوان پرچمدار مبارزه با تروریسم است، افزود: نابودی داعش، پیروزی چشمگیر و نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است که به همت مدافعان حرم و به فرماندهی سردار سلیمانی به دست آمد.

وی با بیان اینکه ایران پرچمدار جنبش ضد تروریستی و در مبارزه با تروریسم جدی است، خاطرنشان کرد: ایران خود قربانی تروریسم بوده و با بیش از 17 هزار شهید ترور در داخل کشور، هزینه بسیار بالایی را در این رابطه پرداخته است.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین با یادآوری کمک های صورت گرفته از سوی برخی دولت ها به گروه های ترویج دهنده خشونت و تروریسم در منطقه، خط مشی جمهوری اسلامی ایران را دفاعی و امنیتی عنوان و تصریح کرد: حرکت کشور همیشه صلح آمیز است، بنابراین نیروهای نظامی ما برای تامین صلح و امنیت مردم کشورمان و منطقه تلاش می کنند.

حجت الاسلام محبی به گرامیداشت هفته بسیج نیز اشاره کرد و بیان داشت: روحیه بسیجی گری امروزه به الگویی ارزشمند برای مسلمانان نقاط مختلف جهان شده است و غلبه بر داعش را نیز می توان به دلیل برخورداری رزمندگان از روحیه بسیجی دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha