چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تا سال ۲۰۱۹ ارزش بازار حلال به ۶.۴ تریلیون دلار خواهد رسید

حوزه/ در مراسم افتتاحیه اجلاس جهانی «اقتصاد اسلامی» که در استانبول ترکیه در حال برگزاری می باشد، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی طی بیانیه‌ای اعلام کرد بازار تجارت اسلامی و حلال تا سال ۲۰۱۹ به ۶.۴ تریلیون دلار برسد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از pakobserver، سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد تا سال 2019 ارزش بازار حلال به 6.4 تریلیون دلار خواهد رسید.

سازمان همکاری اسلامی با بیان اینکه میزان تولید در بازار تجارت اسلامی و حلال در یک دهه گذشته افزایش رو به رشد و قابل توجهی نشان داده و تا سال 2012 ارزش آن به 3.7 تریلیون دلار رسیده است، انتظار می‌رود ارزش این بازار تجاری رو به رشد سال 2019 به بیش از 6.4 تریلیون دلار برسد.

این اطلاعیه از سوی دکتر یوسف بن احمد العثیمین دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره نمایشگاه حلال همکاری اسلامی و اجلاس جهانی «اقتصاد اسلامی» در استانبول ترکیه که در روزهای 23-25 نوامبر 2017 در حال برگزاری می‌باشد، خوانده شد.

حمید اوپیلویرو سفیر و دستیار دبیرکل امور اقتصادی در سازمان همکاری اسلامی بیانیه دبیرکل را در این اجلاس قرائت کرده و گفت: نمایشگاه سالانه حلال یکی از مهمترین برنامه‌های پیشبرد تجاری در سازمان همکاری اسلامی محسوب می‌شود.

این نشست فرصتی را برای بازیگران صحنه تجارت اسلامی، معامله گران، سرمایه گذاران، صادرکنندگان، اصناف صنعت و عموم مردم فراهم می آورد تا آخرین محصولات حلال را به هدف ارتقاء بازار تجارت اسلامی به نمایش گذاشته و میان رؤسا و صاحبان تجارت در بازار اقتصاد اسلامی روابط بهینه برقرار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha