پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام موسوی شالی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی شالی با اشاره به دشمنی های آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنی و بغض آمریکا علیه فرزندان برومند و جان برکف ملت در سپاه پاسداران قابل فهم است، چرا که منطقه را به گورستان آمال و آرزوهای آمریکا، صهیونیست ها، تکفیری ها و ارتجاع تبدیل کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی، صبح امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه ایمانیه خواهران شهرستان تاکستان، گفت: اطاعت از ولی فقیه واجب است و عبادت بدون ولایت ارزش ندارد.

وی با تبریک پیروزی های ارزشمند جبهه مقاومت در سوریه و عراق، افزود: در جریان فتنه داعش نیز سردار سلیمانی با اطاعت از امر ولی فقیه و یاری بسبجیان و‌سربازان مخلص اسلام توانست این شجره ملعون را برای همیشه ریشه کن کند.

این استاد حوزه ادامه داد: پیش بینی سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سیلمانی درباره نابودی داعش تا دو ماه آینده با توجه به آزادی تمام شهرهای عراق و سوزیه به حقیقت پیوست و پرونده این گروه تروریستی بسته شد.

وی با بیان این که اقتدار کنونی کشور را مدیون و مرهون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند و جان خود را در راه دفاع از آرمان های انقلاب و اسلام نثار کردند.

امام جمعه موقت شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه سرافرازی و پیروزی در جنگ هشت ساله را مدیون رزمندگانی هستیم که جانشان را تقدیم اسلام و نظام و انقلاب کردند، تصریح کرد: باید رهرو راستین شهدا باشیم و راهشان را با تمام توان ادامه دهیم.

حجت الاسلام موسوی شالی با اشاره به دشمنی های آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنی و بغض آمریکا علیه فرزندان برومند و جان برکف ملت در  سپاه پاسداران قابل فهم است، چرا که منطقه را به گورستان آمال و آرزوهای آمریکا، صهیونیست ها، تکفیری ها و ارتجاع تبدیل کرده اند

.انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha