سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 432376
۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
تصاویر/ پیاده روی عاشقان ظهور در شب میلاد منجی عالم بشریت

حوزه/ مدیر مرکز پژوهش‎های مسجد مقدس جمکران از برگزاری همایش منجی موعود(عج) در این مسجد خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، اکبر دوایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مسجد مقدس جمکران در مسجد مقدس جمکران گفت: یکی از مهمترین برنامه های مفهومی با محوریت مهدویت در طول سال، برگزاری برنامه های معرفتی در قالب بازشناسی معارف مهدوی است.

وی افزود: درهمین راستا شب نهم ربیع در کنار تجدید بیعت با امام زمان مراسم افتتاحیه همایش منجی موعود(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار می‏شود؛ پس از این برنامه همایش اصلی از روز بعد از نهم ربیع در جمکران آغاز می‏شود.

مدیر مرکز پژوهش های مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: این همایش با رویکرد جهانی بودن قیام حضرت مهدی(عج) و فرا ادیانی بودن این قیام برگزار می‏ شود؛ این همایش در روز دهم ربیع از ساعت 14 تا 17 در 6 محور متناسب با بحث منابع اسلامی و فرق اسلامی و بررسی ادیان با دو رویکرد بررسی شاخه‎های افراطی از جمله تفکر صهیونیستم نسبت به منجی و همچنین ادیان نسبت به منجی برگزار می‎شود؛ در این همایش دانشمندان هندی نیز حضور خواهند داشت.

وی گفت: در حاشیه این همایش مورد خاص مطالعات اهل سنت در هند به زبان اردو نیز بررسی خواهد شد که در این زمینه  400 اثر در خصوص اهل بیت(ع) ارایه می‏شود که 50 اثر به زبان اردو در شبه قاره هند تولید شده است که در معرض نمایش قرارداده می‏شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha