سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
معلمی که حجاب دختر را از سرش کشید، بدون مجازات به سر کار می‌گردد

حوزه/ یک معلم آمریکایی در ایالت ویرجینیای آمریکا که حجاب دختر مسلمان را بدون اجازه از سرش کشیده و به گفته مقامات مدرسه معلق شده بود، بدون هیچ مجازاتی هفته آینده سرکارش برمی‌گردد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از time، معلمی در ایالت ویرجینیای آمریکا که حجاب دختر مسلمان را بدون اجازه و با زور از سرش کشیده بود به سر کلاس برمی‌گردد.

این معلم آمریکایی گفته می‌شد به دلیل کشیدن حجاب یک دانش آموز دختر مسلمان، فیلمبرداری از این عمل شنیع و پخش این فیلم در شبکه‌های اجتماعی از کار معلق شده بود، در حالی که کمتر از یک ماه از این حادثه می‌گذرد بدون متحمل شدن هیچ گونه اقدام تنبیهی و مجازات قرار است هفته آینده، و پس از پایان عید شکرگزاری دوباره به سر کار باز گردد.

به گزارش خبرگزاری‌های محلی، اسکات برابرند مدیر کل مدارس شهرستان فایرفکس در ویرجینیا طی نامه‌ای به والدین برای توجیه این اقدام نوشته که این معلم اشتباه مرتکب شده و باید بخشیده شود. وی نوشت که این مدرس هرچند خط مشی‌ها و دستورالعمل‌های منطقه‌ای را نقض کرده،  اما از نظر ما اقدام او به قصد توهین به اعتقادات مذهبی دانش آموز، بی‌احترامی یا به سخره گرفتن وی انجام نگرفته است.

این در حالی است که دانش آموز دختر مسلمان دبیرستان لیک برادوک در شبکه‌های اجتماعی نوشته که از اقدام اهانت آمیز این معلم به شدت دچار انزجار و خشم شده است.

 این معلم آمریکایی بدون اجازه و با زور روسری دختر مسلمان را از سرش کشیده و گفته که چه موهای قشنگی داری. نام این معلم خطاکار توسط خبرگزاری‌ها منتشر نشده و وی به حالت ناشناس باقی مانده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha