جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دو نوجوان مسلمان نرم افزار مبارزه با اسلام‌هراسی طراحی کردند

حوزه/ دو نوجوان مسلمان نرم افزار کاربردی جدیدی را برای به چالش کشیدن اسلام‌هراسی طراحی کردند. این نرم افزار که «اسلام را بیاموزید»نام دارد با هدف آگاهی رسانی و پاسخ دادن به پرسش‌ها درباره اسلام ایجاد شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، دو نوجوان مسلمان در دوبی، نرم افزار کاربردی جدیدی برای مبارزه با اسلام هراسی طراحی کردند. این نرم افزار به هدف آگاهی‌رسانی و ارائه اطلاعات اولیه  درباره دین اسلام طراحی شده و «اسلام را بیاموزید» نام دارد.

رایان و عمر احمد، این دو برادر نوجوان 12 و 14 ساله در این نرم افزار اطلاعات اولیه و پرسش های مورد بحث درباره دین اسلام را گردآوری کرده‌اند و یک نرم افزار کاربردی در این زمینه، برای پاسخ گویی به سئوالات غیرمسلمانان و آشناسازی کاربران با دین اسلام و قرآن طراحی کرده‌اند. آن‌ها که از افزایش روزافزون اسلام‌هراسی به ویژه در جوامع غربی ابراز نگرانی کرده‌اند، این نرم افزار کابردی را به هدف مبارزه با موج جدید اسلام‌هراسی و دادن پرسش‌ها و جواب گویی به اسلام ستیزان ایجاد کردند.

برخی جنبه‌های این نرم افزار شامل آشنایی با شهادتین، آیه قرآن در هر هفته، به علاوه سوءبرداشت‌ها و کلیشه‌ها درباره اسلام است. طراحان این نرم افزار همچنین قصد دارند دو جنبه دیگر «جامعه در اسلام» و «حقوق زنان در اسلام» را نیز به نرم افزارشان اضافه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha