شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: : وظیفه و رسالت بسیج پاسداری از انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی است و این پاسداری فقط در یک بعد خلاصه نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در همایش طلاب و روحانیون بسیجی قزوین، در سالن اجتماعات شبستان امیرالمومنین (ع)، به رسالت اصلی  بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اساسنامه بسیج این است که هرجا انقلاب مورد تهدید واقع شود نقش آفرینی می کند، همان طوری که بسیج نقش افرین بود و امروز در عرصه نظامی در عراق و شام با تکیه به ایمان و بصیرت و دشمن شناسی پیروزی را به رقم آورد.

وی افزود:  وقتی که تاکتیک دشمن بعد از هشت سال دفاع مقدس تغییر پیدا کرد، باز هم بسیج با همان تکیه بر ایمان بصیرت و اگاهی و اعتقاد قلبی وارد مقابله با دشمن شد، و ان شاءالله بازهم بتوانیم در این عرصه ی جنگ پیروز میدان باشیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به موضوع آتش به اختیار که ازسوی مقام معظم رهبری بیان شد، خاطرنشان کرد: اقتضائات و شرایط امروز موجب شده تا این فرمان از سوی فرمانده کل قوا صادر شود که مخاطبانش انقلابیون و دوستداران انقلاب اسلامی هستند، تا در مواقع لزوم با درک تحولات محیطی و شرایط پیرامونی برای دفاع از آرمان های انقلاب اقدام نمایند.

حجت الاسلام معبودی ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش، اظهار کرد: سرنگونی داعش برگرفته از تفکر بسیجی سپاه قدس در کنار بسیج مردمی سوریه، عراق، لبنان، یمن، افغانستان و پاکستان صورت گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: زمانی که داعش بر سوریه و عراق مسلط شد و بخش اعظمی از این کشورها را به تصرف درآورد و به زعم خود پرچم خلافت عراق و شام را برافراشت، سیاستمداران، صاحب‌نظران و کارشناسان در خصوص نحوه حضور ایران نظرات مختلفی بیان کردند.

وی اظهارکرد: برخی معتقد بودند که باید ایران در جریان‌های ضدداعش حمایت معنوی و دیپلماتیکی و یا کمک تسلیحاتی کند که اتخاذ تصمیم شجاعانه، قاطعانه، صریح و بی‌تردید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها در دفاع از ملت‌های عراق و سوریه و مقابله با داعش حجت را بر همه مشخص کرد.

وی افزود: حافظه تاریخی ملت ایران شهادت می‌دهد که عبور موفق انقلاب و نظام از چالش‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های طراحی شده توسط جبهه دشمنان داخلی و خارجی از جمله آنچه در جنگ تحمیلی هشت ساله و فتنه‌ سال 88 بر کشور گذشت، مرهون هوشمندی، بصیرت و فداکاری‌های کم نظیر آحاد مدافعان انقلاب و میهن اسلامی به ویژه بسیجیان دریادل تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در ماندگاری این شجره طیبه موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha