پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی حسنی بسیج طلاب همدان

حوزه/ حجت الاسلام حسنی با اشاره به ضرورت انقلابی ماندن حوزه های علمیه، گفت: کمک به تربیت طلاب و روحانیون در تراز انقلاب یکی از اهداف رهبر کبیر انقلاب از تشکیل بسیج طلاب و روحانیون بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام علی حسنی مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان، ظهر امروز در جمع تعدادی از مبلغان همدانی گفت: ایجاد همگرایی بین آحاد مردم یکی از وظایف روحانیان در طول تاریخ بوده است.

وی با اشاره به ضرورت وجودی سازمان بسیج طلاب و روحانیون و همچنین بسیج دانشجویان در جامعه، تصریح کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون در تاریخ 2 آذر سال 67 به دستور امام خمینی(ره) با هدف پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی تاسیس شد.

حجت الاسلام حسنی با اشاره وظیفه طلاب و روحانیون در جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون به عنوان مرزبان های انقلاب وظیفه روشنگری و تبیین اسلام ناب را در جامعه اسلامی عهده دار هستند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت انقلابی ماندن حوزه های علمیه، خاطرنشان ساخت: تربیت طلاب و روحانیون در تراز انقلاب یکی از اهداف رهبر کبیر انقلاب از تشکیل بسیج طلاب و روحانیون بود.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان گفت: یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین ماموریت های بسیج طلاب و روحانیون، طرح شجره طیبه صالحین است که علاوه بر اینکه خود بسیج طلاب مجری این طرح است، سایر اقشار بسیج نیز از روحانیون در این طرح استفاده می کنند.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از فعالیت های بسیج طلاب و روحانیون اعزام مبلغ به اردو های فرهنگی راهیان نور است، میلغان حوزوی در این اردو ها نقش به سزایی دارند.

حجت الاسلام حسنی اظهار داشت: از دیگر فعالیت های بسیج طلاب و روحانیون استان همدان اعزام مبلغان جهادی به صورت خاص و همچنین اعزام مبلغ جهادی در کنار سایر اقشار بسیج است.

وی در پایان گفت: بسیج طلاب و روحانیون همدان  از آیت الله موسوی اصفهانی، مدیر حوزه استان، حجت الاسلام فاضلیان مدیر حوزه خواهران همدان و  از تمامی مدیران مداس علمیه استان اعم برادران و خواهران نسبت به همکاری های مخلصانه آنها تشکر و قدر دانی ویژه ای داشته و دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha