جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سعید الشهابی

حوزه/ سعید شهابی، رژیم آل خلیفه را مسئول پیامد وخامت وضعیت جسمانی آیت الله قاسم دانست و تأکید کرد: "حمد عیسی" حاکم بحرین، مسئول مستقیم هرگونه مشکلی است که برای آیت الله قاسم پیش بیاید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سعید شهابی رهبر جنبش احرار البحرین، رژیم آل خلیفه را مسئول پیامد وخامت اوضاع جسمانی آیت الله قاسم دانست و تأکید کرد: "حمد عیسی" حاکم بحرین، مسئول مستقیم هرگونه مشکلی است که برای آیت الله قاسم پیش بیاید.

از شب یکشنبه اخبار گسترده ای از وخامت وضعیت سلامت آیت الله عیسی قاسم که در شهرک الدراز بحرین در محاصره خانگی به سر می برد، منتشر شد.

شهابی اشاره کرد: "حمد عیسی" مسئول مستقیم شکنجه برنامه ریزی شده و مداوم در حق آیت الله قاسم و تجمع کنندگان اطراف منزل ایشان است که در هجوم خونین" 23 ماه می" مورد تعرض قرار گرفتند و 5 نفر به شهادت و صدها تن مجروح و بازداشت شدند.

سعید شهابی، موضع ثابت آیت الله قاسم را در به چالش کشیدن تهدید های آل خلیفه، ستود و محاصره وی را محکوم  کرد و گفت: آیت الله قاسم همچون شیری در بیشه است که میمون ها آن را محاصره کردند.

در همین راستا، شیخ میثم سلمان مسئول بحش آزادی های دینی دیده بان حقوق بشر بحرین گفت: مقامات بحرینی اجازه ندادند که تیم پزشکی، آیت الله قاسم را در منزلش معاینه کنند و بعد از پافشاری زیاد خانواده آیت الله قاسم که به همراه وی در بازداشت خانگی هستند، اجازه معاینه داده شد.

وی تاکید کرد: پزشکان آیت الله قاسم را در ساعت های طولانی معاینه کرده و بعد آن تاکید کردند که وضعیت سلامت وی نیازمند مراقبت پزشکی فوری و دائم است.

یوسف الخاجه رهبر جمعیت "وعد" تاکید کرد: کسانی که آیت الله قاسم را در محاصره خانگی قرار دادند، مسئول سلامتی و زندگی وی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha