جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسن غزالی اصفهان

حوزه/ مسئول قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان از برگزاری پنجمین «جُنگ بزرگ قرآنی»، ویژه فرزندان طلاب و روحانیون خبر داد.

حجت الاسلام حسن غزالی، مسئول قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان در  گفت و گو با خبرنگار «حوزه»در اصفهان  از برگزاری ویژه برنامه پنجمین «جُنگ بزرگ قرآنی» همزمان با سالروز ولادت پیامبر اعظم(ص) پیامبر رافت و محبت خبر داد.

وی ادامه داد: این جُنگ بزرگ قرآنی (ویژه کودکان و نوجوانان)، فرزندان طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان اصفهان، روز سه شنبه  14 آذرماه مصادف با شب مصادف با 17 ربیع الاول برگزار می شود.

مسئول قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان ضمن تاکید بر توجه و اهمیت به نسل نوجوان و کودک آشناسازی این نسل با مفاهیم بلند تربیتی مطابق اسلام  گفت: اجرای تواشیح، قرائت قرآن و  حضور حافظان قرآنی رده سنی کودک ونوجوان، برگزاری مسابقات قرآنی همراه با جوایز نفیس برای دو رده سنی زیر 7 سال و بالای 7سال و همچنین اجرای نمایش تئاتر عروسکی با مفاهیم  و محتواهای داستان های قرآنی از جمله برنامه های جُنگ قرانی اعلام شده است.

وی افزود: طلاب علاقه مند به منظور شرکت فرزندان خود در این جُنگ می توانند جهت دریافت بلیط  به دفتر قرآن و تهذیب مرکز مدیریت حوزه اصفهان اتاق 42 و یا دفاتر معاونت تهذیب و تبلیغ مدارس علمیه مراجعه کنند.

گفتنی است، مکان برگزاری این جُنگ، خیابان حافظ ، جنب مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، تالار و سینمای فرهنگیان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha