جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه هماهنگی

حوزه/ نخستین جلسه رسمی هماهنگی برگزاری همایش نکوداشت آیت الله صادقی رئیس سابق حوزه علمیه اصفهان، با حضور نمایندگانی از بیت آن مرحوم و دستگاه های حوزوی مربوطه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، نخستین جلسه رسمی هماهنگی برگزاری همایش نکوداشت آیت الله صادقی، رئیس سابق حوزه علمیه اصفهان، پیش از ظهر امروز در مرکز مدیریت حوزه استان برگزار شد.

دراین جلسه که فرزند آیت الله صادقی، نمایندگانی از اداره ارشاد، حوزه علمیه اصفهان، بنیاد نخبگان استان  و ... حضور داشتند، بر ضرورت هرچه باشکوه تر برگزاری این همایش تاکید شد.

طبق مصوبات این جلسه، همایش نکوداشت آیت الله صادقی رئیس سابق حوزه علمیه اصفهان در 4 بهمن ماه سال جاری و با سخنرانی آیت الله العظمی مظاهری و با حضور مسئولانی از وزارت ارشاد و بنیاد ملی نخبگان کشور، طلاب و فضلا و جمعی از شاگردان آن مرحوم برگزار خواهد شد.

همچنین مقرر شد تا روز برگزاری این همایش برخی از دست نوشته های آیت الله صادقی در باب مباحث اخلاقی، در قالب کتاب منتشر شود.

یادآور می شود، آيت الله صادقي بعد از آيت الله خادمي رياست حوزه علميه اصفهان را به عهده گرفت و به پاس بزرگداشت ایشان، همایشی در محل تدريس شان در مدرسه صدر بازار، برگزار مي شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha