جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 432651
۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
سربازی

حوزه/ همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) صبحگاه باشکوه مشترک یگان های نظامی استان قم با عنوان "عهد سربازی" با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، صبحگاه مشترک یگان های نظامی استان قم با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در قم برگزار شد.

در این مراسم باشکوه، که با حضور صدها نفر از نیروهای مسلح استان قم بزرگ شد حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان گفت: پیروزی کامل جبهه مقاومت در سوریه و عراق را بر علیه تمام مسلمانان تبریک باید گفت چرا این شکست بزرگ اسلام آمریکایی در منطقه بود و هر جا که مقاومت به وجود آمد به دنبال آن پیروزی بود.

وی گفت: جنگ سی و سه روزه و جنگ با گروهک تروریستی در سوریه و عراق تنها با فرهنگ مقاومت می توانست به پیروزی برسد چنانچه که همین طور شد و نتیجه سازش نیز همیشه شکست و ذلت بوده است.

سردار سلامی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شجره طیبه بسیج با نگاه نافذ و عمیق و ژرف امام راحل آغاز شد گفت: این شجره طیبه با حکمت ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب گستره جهانی یافت و پیروزی بر داعش با تکیه بر این فرهنگ ناب شکل گرفت.

در ادامه مراسم، متنی با عنوان عهد سربازان انقلاب اسلامی با امام زمان(عج) قرائت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha