جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پژوهش

حوزه/ حجت الاسلام گودرزی با بیان اینکه در انجام تحقیقات و پژوهش ها باید به اصل پرداخت و پرداختن به مسائل حاشیه ای را حذف کنیم، گفت: برای ارتقاء کیفیت پژوهش باید طلاب با اصول پژوهش آشنا شوند و پژوهش های آنان علمی و عمیق باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام مجتبی گودرزی، امروز در آئين اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی(ره) در سالن همایش های جهاد کشاورزی استان لرستان، با اشاره به اینکه ارتقای جشنواره علامه حلی(ره) نیازمند فراگیری اصول و مبنای علمی پژوهش است، گفت: انجام امور پژوهشی نیازمند تلاش و پشتکار وافر طلاب و مبلغان است.

وی با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ پژوهش در بین طلاب، بیان داشت: برای ارتقاء کیفیت پژوهش باید طلاب و مبلغان با اصول پژوهش آشنا شوند و پژوهش های آنان علمی و عمیق باشد.

عضو شورای مرکزی علامه حلی(ره) کشور با اشاره به اینکه پژوهش یعنی مجهولات به معلومات تبدیل شوند، خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر طلاب و مبلغان پژوهشگر باید در این زمینه نقش آفرینی کنند و ایده های نو و خلاقانه ارائه دهند.

وی با بیان اینکه پژوهش در مقام حل مسأله است، گفت: در انجام پژوهش تنها نباید به کمیت، بلکه باید به عمیق و محتوای علمی پژوهش توجه و دقت ویژه ای شود.

حجت الاسلام گودرزی با بیان اینکه در انجام تحقیقات و پژوهش ها باید به اصل پرداخت و پرداختن به مسائل حاشیه ای را حذف کنیم، اظهار کرد: در پژوهش هر چه به امور جزئی پیرامون تحقيق نزدیک تر شویم، تحقیقات ما کاربردی و دقیق تر خواهد بود.

وی در پایان بیان اینکه در دو سفر اخیر که به استان لرستان داشته ام، شاهد رشد فعالیت های پژوهشی طلاب لرستانی بوده ام، گفت: امروز طلاب با عشق و انگیزه در راستای فعالیت های پژوهشی قدم برمی دارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha