جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام لطیف صادقی - معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با محکوم کردن اقدامات آل خلیفه علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم، گفت: رژیم آل خلیفه هر اقدامی که علیه رهبر نهضت اسلامی بحرین انجام دهد به طور حتم عواقب سنگینی برای آنها در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجتالاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در جمع مبلغان استان به جنایتهای آل سعود در منطقه اشاره کرد و گفت: نهادهای حقوق بشری تنها دم از حقوق بشر می زنند و در برابر نسلکشی عربستان در کشور یمن صدایی از آنها شنیده نمیشود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه هدف آمریکاییها از بهراه انداختن جنگ و خونریزی در منطقه، ایجاد حاشیه امنیت برای رژیمصهیونیستی است، افزود: هرجنایتی که در منطقه شاهد آن هستیم با چراغ سبز و حمایت آمریکاییها صورت میگیرد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به اینکه سعودیها بدون هماهنگی و نظر آمریکاییها هیچ اقدامی نمیکنند، افزود: اگر امروز شاهد حضور نظامی عربستان در یمن و بمباران بی وقفه مردم بیگناه این کشور هستیم بهدلیل تمایل آمریکاییهاست.

وی با بیان اینکه امروز در یمن شاهد اوج توحش حکام فاسد آلسعود هستیم، خاطرنشان کرد: کسانی که خود را خادمالحرمین میدانند هزاران کودک بیگناه را در یمن به شیوه وحشیانهای بهشهادت رساندند.

حجت الاسلام صادقی، دولت عربستان را مروج وهابیت، تکفیر، تفرقه و تروریسم دانست و افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) در سال ۶۶ بهمناسبت شهادت زائران ایرانی بهدست آلسعود فرمودند: اگر ما از صدام بگذریم، اگر ما از همه کسانى که به ما بدى کردند بگذریم، نمىتوانیم از جنایات آلسعود بگذریم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، دشمنی جبهه کفر را با اسلام پایانناپذیر دانست و تصریح کرد: به تعبیر قرآن مادامی که شعار اسلام ناب را سر دهیم، دشمنان اسلام هرگز از امت اسلام راضی نخواهند شد.

وی با بیان اینکه آلسعود دستنشانده آمریکاییها در منطقه خاورمیانه است، تصریح کرد: این رژیم مفسد و خبیث مهره آمریکاییها بهمنظور تحقق اهداف شوم صهیونیستیآمریکایی است و دستان آنها به خونهای هزاران انسان بیگناه آلوده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه آلسعود در کشتار انسانهای بیگناه منطقه همپیمان صهیونیستهاست، بیانداشت: جنایتهای این رژیم مستکبر امروز برای بسیاری از ملتهای جهان آشکار شده است.

وی با تأکید بر اینکه امت اسلامی نباید در برابر جنایت‌های آلسعود در منطقه سکوت کنند، تصریح کرد: امروز دستان پلید آلسعود به خونهای پاک هزاران انسان بیگناه در کشورهای مختلف اسلامی آلوده است.

حجتالاسلام صادقی خاطرنشان کرد: آلسعود با جنایت وحشیانه در قبال مردم یمن و کشتار آنها ثابت کرد که خباثت جریان وهابیت و تکفیری بودن این تفکر علیه مسلمانان اثبات شده است، از این رو سازمانهای بینالمللی باید در راستای مقابله با این اقدامات وارد عمل شوند و راهکار جدی را اتخاذ کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با محکوم کردن اقدامات آلخلیفه علیه آیتالله شیخ عیسیقاسم، گفت: رژیم آلخلیفه هر اقدامی که علیه رهبر نهضت اسلامی بحرین انجام دهد بهطور حتم عواقب سنگینی برای آنها در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آلخلیفه باید بدانند که عواقب هر گونه اتفاقی که برای شیخ عیسی قاسم بیفتد بهطور مستقیم متوجه آنها خواهد بود، تصریح کرد: این رژیم دیکتاتوری فکر میکند با حبس خانگی آیتالله عیسیقاسم میتواند مانع از خروش مردمی علیه دیکتاتوری در این کشور شود.

حجتالاسلام صادقی با بیان اینکه دشمنی آشکار آلسعود و آلخلیفه با شیعه سابقه تاریخی دارد، خاطرنشان کرد: سعودیهای جنایتکار با دلارهای نفتی خود بهدنبال کسب قدرت در منطقه هستند، در حالی که نمیدانند که پول و ثروت برای آنها قدرت به ارمغان نخواهد آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha