سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله قبلان

حوزه/ آیت الله عبدالامیر قبلان، تداوم سلطه گری و زورگویی مقامات آل خلیفه در تعامل با ملت بحرین و شکنجه و آزار و اذیت این ملت صلح طلب را محکوم کرد و گفت: این سلطه گری و زورگویی امروز با فشار و تشدید اوضاع برای آیت الله عیسی قاسم رهبر دینی بحرین، به اوج خود رسیده است.

به گزارش سروس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبدالامیر قبلان، رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، تداوم سلطه گری و زورگویی مقامات بحرینی در تعامل با ملت بحرین و شکنجه و آزار و اذیت این ملت صلح طلب را محکوم کرد و گفت: این سلطه گری و زورگویی امروز با فشار و تشدید اوضاع بر آیت‌الله عیسی قاسم رهبر دینی بحرین و پاسخ نگفتن به دعوت های انسانی و حقوقی به ارائه خدمات پزشکی بعد از وخامت وضعیت سلامت وی، به اوج خود رسیده است.

آیت الله قبلان اشاره کرد: ما مسئولیت وخامت سلامت آیت‌الله قاسم را که در نهضت بحرین و تقویت وحدت ملی و اسلامی نقش به‌سزایی داشته است، بر عهده مقامات بحرینی می‌دانیم.

وی تصریح کرد: ما از جامعه بین الملل و سازمان‌های حقوق بشر می‌خواهیم برای نجات زندگی آیت‌الله قاسم فوراً اقدام کنند و از ملت بحرین خواستاریم که گام‌های مسالمت‌آمیز بردارند و حرکت‌های مردمی علیه دولت بحرین راه بیندازند تا جلوی سلطه‌گری و زورگویی آن را بگیرند و نگذارند بر آیت‌الله قاسم که نماد مظلومیت ملت بحرین است، ظلم شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha