چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مهندس فتاح/ کمیته امداد

حوزه/ رئیس کمیته امداد خمینی(ره) با بیان اینکه ۵ هزار نخبه و از ۱۷۵ هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد می باشد، اظهار داشت: این کمیته به دنبال این است افراد دیگری را که نیازمند هستند را شناسایی و تحت پوشش قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مهندس فتاح  ظهر امروز در دیدار مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله نوری همدانی بابیان اینکه در بحث اشتغال و مسائل فرهنگی برای افراد تحت پوشش کمیته کارهای بسیار خوبی شده است، گفت: تمام تلاش براین است ازطلاب و خواهران طلبه به عنوان مددکار برای افراد تحت پوشش استفاده شود تا بتوان در مسئله فرهنگی نیز قدم های خوبی برداشت.

رئیس کمیته امداد خمینی(ره) با بیان اینکه 5 هزار نخبه  از 175 هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد می باشد، اظهار داشت: این کمیته به دنبال این است افراد دیگری را که نیازمند هستند را شناسایی و تحت پوشش قرار دهد.

وی عنوان کرد: از دیگر خدمات کمیته امداد شناسایی افراد نیازمند و بی بضاعت، دادن وام ازدواج به افراد تحت پوشش و دادن وام برای اشتغال است.

فتاح افزود: این کمیته قدمهای مثبتی در الکترونیکی کردن صندوق خیریه برداشته  و با تلاش بیشتر به دنبال از بین بردن  مشکلات دیگر افراد تحت پوشش کمیته امداد است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha