جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اهدا جوایز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین، کم تحرکی را عامل بسیاری از بیماری ها دانست و گفت: باید ورزش همگانی را به فرهنگ تبدیل کنیم و خانواده‌ها را به این مسیر سوق دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در همایش پیاده روی خانوادگی طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین، به اهمیت ورزش همگانی  اشاره کرد و گفت: امروز کم تحرکی عامل بروز بسیاری از بیماری هاست.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان ارشد نظام مردم را به سمت ورزش همگانی دعوت می کنند، افزود: براساس آمارهای اعلام شده، حضور مردم در ورزش های همگانی خانوادگی نظیر همین پیاده روی، از 6 درصد به 21 درصد رسیده است که این نشان از عملکرد خوب هیئت های ورزشی در این زمینه و تمایل مردم به ورزش دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین، با تاکید بر این که ورزش همگانی باعث نشاط و افزایش امید در جامعه می‌شود و جلوی معضلات را می‌گیرد، ادامه داد: باید ورزش همگانی را به فرهنگ تبدیل کنیم و خانواده‌ها را به این مسیر سوق دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: مزیت و نکته مثبتی که در ورزش های همگانی وجود دارد این  است که کم هزینه و پربهره است و می تواند در حوزه سلامت جامعه نقش ارزشمند و مهمی داشته باشد و ورود ورزش به بخش های مختلف و متعدد زندگی باعث می شود که بسیاری از آسیب های اجتماعی را رفع نماید و کمک موثری به تقویت نشاط و طراوت عمومی جامعه داشته باشد.

برپایه این گزارش، در پایان این همایش پیاده روی خانوادگی  به تعدای از افراد شرکت کننده جوایزی  اهدا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha