پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجلیل

حوزه / مراسم تجلیل از ممتازین و برترین های حوزه علمیه خراسان با حضور علما، اساتید، فضلا، روحانیان و طلاب این حوزه و برخی از مسئولان استانی در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مراسم تجلیل از ممتازین و برترین های حوزه علمیه خراسان با حضور علما، اساتید، فضلا، روحانیان و طلاب این حوزه و برخی از مسئولان استانی در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار و تعدادی از ممتازین و برگزیدگان پژوهشی تقدیر شدند.

در این مراسم 12 تن از ممتازین آموزشی در سطوح یک تا چهار و 3 نفر از پژوشگران برتر به نمایندگی از بیش از سه هزار و 800 ممتاز آموزشی و پژهشگر برتر توسط حضرات آیات گلپایگانی، علم الهدی، عاملی، سیدان و مهدی مروارید تجلیل شدند.

این مراسم با حضور آیت الله موسوی خلخالی، از اساتید خارج حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان، تعدادی از علما و اساتید مشهد، استاندار خراسان رضوی و جمعی از روحانیان و طلاب مشهد و با سخنرانی آیت الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان و نیز بیان دیدگاه های دو تن از ممتازین و پژوهشگران برتر برگزار شد.

همچنین در این مراسم از فرزندان و خانواده شهیدان مدافع حرم، حجج اسلام سید هادی علوی نسب و محمود تقی پور تجلیل شد.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha