جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی

حوزه/ رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب راه رهبر کبیر انقلاب را با شهادمت ادامه می دهند، گفت: امروز جمهوری اسلامی در منطقه و جهان تاثیرگذار است و هیچ تصمیمی در منطقه گرفته نمی شود مگر اینکه یک سوی آن نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، امروز در مراسم تجلیل از ممتازین و برترین های حوزه علمیه خراسان، با بیان اینکه روحانیت باید برای انجام وظیفه خود همیشه آماده باشند، ابراز کرد: امام خمینی(ره) به حوزه های علمیه و روحانیت شخصیت داد و با اخلاص خود بنای ظلم و ستم رژیم طاغوت را برانداخت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به خاطره امام راحل(ره) از استاد خود، آیت الله شاه آبادی، اظهار کرد: ایشان به امام خمینی(ر) احترام می گذاشت و گفته بود که می بینم که این رژیم را نابود می کنی.

وی  با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز راه رهبر کبیر انقلاب را با شهادمت ادامه داده اند، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی در منطقه و جهان تاثیرگذار است و هیچ تصمیمی در منطقه گرفته نمی شود مگر اینکه یک سوی آن نظام اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به تاثیرگذاری طلاب علوم دینی و وظیفه مهم آنان، تاکید کرد: نقش طلاب در این جریان بسیار مهم و آینده این نظام به دست جوانان است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به ملاحظه نشدن وحدت اسلامی توسط برخی ها و ناراحتی در این مورد، ابراز کرد: البته اساس کار محکم است و مقام معظم رهبری محور وحدت اسلامی هستند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha