پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ چهارمین همایش مجمع مهدیه های سراسر کشور

حوزه/ مدیر عامل مجمع پشتیبانی مسجد مقدس جمکران این مجمع را که با حضور ۵۰ تن از شخصیت های کشوری تشکیل شده است را حلقه واسط فعالیت های مهدوی کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجتالاسلام والمسلمین تکیهای ظهر امروز 9 آذرماه در همایش حامیان موعود در ساختمان 313 مسجد مقدس جمکران گفت: : وقتی مشاهده میکنیم که نفر اول نظام اسلامی و رهبر گرانقدر انقلاب همیشه برای عرض ارادت و درخواست مدد از مولای حی و امام زمان(عج) به این مسجد شریف جمکران مشرف می شوند نشانه آن است که باید این مسجد و نقش و جایگاه آن را در معادلات فرهنگی خود درک کنیم.

وی گفت: مجمع پشتیبانی مسجد مقدس جمکران سعی کرده است که حلقه واسط بین فعالان مهدویت در کشور باشد و به همین خاطر 50 تن از شخصیت های برجسته کشور نیز عضو این مجمع هستند که هماهنگی فعالیتهای مرتبط به مهدیه ها نیز در این مرکز انجام میشود.

حجتالاسلام والمسلمین تکیهای با اشاره به خاطراتی از مرحوم آیتالله العظمی بروجردی در خصوص عظمت و جایگاه جمکران بر استوارسازی و محوریت بخشیدن فعالیت های مهدوی در این مسجد تاکید کرد.

مدیرعامل مجمع پشتیبانی مسجد مقدس جمکران با اشاره به توفیقات جبهه مقاومت بیان کرد: پیروزیهای اخیر جبهه مقاومت نشانه دست الهی و قدرتمند حضرت ولی عصر و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و مراجع بود.

وی افزود: این حوادث نشان میدهد که انقلاب ما پس از امام راحل باچه حکمتی هدایت شده است و امروز این انقلاب گستره جهانی یافته و تاثیرگذاری خود را در همه تحولات منطقه بروز میدهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha