شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی ، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر اهواز

حوزه/ حجت الاسلام موسوی، از برگزاری دو عنوان دوره آموزشی «خانواده و تربیت فرزند» و «امام جماعت و نقش اجتماعی آن» در مدرسه سطح ۳ سفیران هدایت اهواز خبر داد.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری «دوره خانواده و تربیت فرزند» در اهواز خبرداد و اظهار کرد: مدیریت مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) در طول سال تحصیلی اقدام به برگزاری دوره‌های کاربردی‌آموزشی می‌کند که این هفته «دوره خانواده و تربیت فرزند»، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف دوره خانواده و تربیت فرزند، گفت: این دوره با هدف تقویت بنیه علمی طلاب سطح سه سفیران هدایت مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی، تعداد نفرات شرکت کننده در این دوره را ۷۰ طلبه اعلام کرد و افزود: این دوره ۲روزه با تدریس حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محکام از استادان و عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، از برگزاری دومین دوره در هفته جاری خبر داد و گفت: «امام جماعت و نقش اجتماعی آن» به عنوان دومین دوره این هفته است که حجت الاسلام‌و‌المسلمین جوانشیر، به عنوان مدرس آن انتخاب شده‌ است.

وی در پایان با بیان اینکه دوره امام جماعت و نقش اجتماعی آن با گرایش «حجاب و عفاف و راهکارهای علمی ترویج آن توسط روحانیون در سطح جامعه» برگزار می‌شود، اظهار کرد: امروز توجه بر مسأله حجاب و عفاف، امری بدیهی برای همه دغدغه‌مندان عرصه دینی است و روحانیون به عنوان پرچم‌داران این عرصه، لازم است دوره‌های کاربردی را برای راهکارهای علمی ترویج آن بگذرانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha